Specjalista działu obsługi klienta z językiem hiszpańskim

Miejsce pracy: Warszawa / Ślesin, k. Nakła nad Notecią

Dołącz do profesjonalnej firmy rodzinnej, w której świadczymy usługi transportowe na terenie całej Europy, gdzie innowacyjność, jakość, szacunek i zespołowość są kluczem do naszego wspólnego sukcesu!

Obowiązki:

  • Obsługa zapytań i zamówień klientów w języku hiszpańskim oraz angielskim
  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta
  • Efektywna komunikacja telefoniczna, mailowa i poprzez inne kanały komunikacji z klientami
  • Budowanie trwałych relacji z klientami
  • Monitorowanie realizacji zleceń i rozwiązywanie ewentualnych problemów związanych z załadunkami oraz rozładunkami
  • Dbałość o serwis świadczonych usług transportowych

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego oraz angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Zorientowanie na osiąganie celów biznesowych i wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy w zespole i podejście proaktywne
  • Umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów
  • Praca w systemie zmianowym (praca 8-16; 1 dyżur weekendowy/miesiąc; 1-2 zmiany popołudniowe/miesiąc 15-23)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Dynamika w działaniu
  • Bardzo dobra organizacja pracy

Mile widziane

  • Doświadczenie w branży logistycznej

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwości rozwoju
  • Partnerskie podejście i niekorporacyjną atmosferę
  • Współpracę z renomowanymi firmami z całej Europy
  • Innowacyjne środowisko pracy
  • Merytoryczne wsparcie swoich kolegów i przełożonych
  • Pracę dynamiczną i pełną wyzwań w aktywnym i zaangażowanym Zespole

Jeśli to praca, której szukasz, prześlij swoje CV.

Sprawdź też nasze inne rekrutacje.