Specjalista działu obsługi klienta z językiem hiszpańskim
Miejsce pracy: Warszawa lub Ślesin, k. Nakła nad Notecią
Dołącz do profesjonalnej firmy rodzinnej, która świadczy usługi transportowe na terenie całej Europy, gdzie innowacyjność, jakość, szacunek i zespołowość są kluczem do naszego wspólnego sukcesu!
Obowiązki:
- obsługa zapytań i zamówień klientów w języku hiszpańskim oraz angielskim,
- ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta,
- efektywna komunikacja telefoniczna, mailowa i poprzez inne kanały komunikacji z klientami,
- budowanie trwałych relacji z klientami,
- monitorowanie realizacji zleceń i rozwiązywanie ewentualnych problemów związanych z załadunkami oraz rozładunkami,
- dbałość o serwis świadczonych usług transportowych.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego oraz angielskiego,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- zorientowanie na osiąganie celów biznesowych i wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole i podejście proaktywne,
- umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów,
- praca w systemie zmianowym,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- dynamika w działaniu,
- bardzo dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwości rozwoju,
- partnerskie podejście i niekorporacyjną atmosferę,
- współpracę z renomowanymi firmami z całej Europy,
- innowacyjne środowisko pracy,
- merytoryczne wsparcie swoich kolegów i przełożonych,
- pracę dynamiczną i pełną wyzwań w aktywnym i zaangażowanym Zespole.
Pracuj u nas
Jeśli to praca, której szukasz, prześlij swoje CV.
Sprawdź też nasze inne rekrutacje.