Specjalista działu obsługi klienta z językiem hiszpańskim

Miejsce pracy: Warszawa lub Ślesin, k. Nakła nad Notecią

Dołącz do profesjonalnej firmy rodzinnej, która świadczy usługi transportowe na terenie całej Europy, gdzie innowacyjność, jakość, szacunek i zespołowość są kluczem do naszego wspólnego sukcesu! 

Obowiązki:

  • obsługa zapytań i zamówień klientów w języku hiszpańskim oraz angielskim,
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta,
  • efektywna komunikacja telefoniczna, mailowa i poprzez inne kanały komunikacji z klientami,
  • budowanie trwałych relacji z klientami,
  • monitorowanie realizacji zleceń i rozwiązywanie ewentualnych problemów związanych z załadunkami oraz rozładunkami,
  • dbałość o serwis świadczonych usług transportowych.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego oraz angielskiego,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • zorientowanie na osiąganie celów biznesowych i wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy w zespole i podejście proaktywne,
  • umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów,
  • praca w systemie zmianowym,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • dynamika w działaniu,
  • bardzo dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwości rozwoju,
  • partnerskie podejście i niekorporacyjną atmosferę,
  • współpracę z renomowanymi firmami z całej Europy,
  • innowacyjne środowisko pracy,
  • merytoryczne wsparcie swoich kolegów i przełożonych,
  • pracę dynamiczną i pełną wyzwań w aktywnym i zaangażowanym Zespole.

Pracuj u nas

Jeśli to praca, której szukasz, prześlij swoje CV.

Sprawdź też nasze inne rekrutacje.