Kierownik Działu Customer Care

Miejsce pracy: Warszawa

Dołącz do profesjonalnej firmy rodzinnej, która świadczy usługi transportowe na terenie całej Europy, gdzie innowacyjność, jakość, szacunek i zespołowość są kluczem do naszego wspólnego sukcesu! 

Obowiązki:

• kierowanie działem Customer Care (wsparcia sprzedaży),
• zarządzanie zespołem, wyznaczanie kierunków rozwoju członków zespołu i działu spójnych z celami firmy,
• wsparcie rozwoju sprzedaży,
• współpraca z działem sprzedaży oraz zespołem dyspozytorów i planistów,
• budowanie trwałych relacji z klientami firmy,
• bieżąca obsługa klientów firmy (z Polski i innych krajów europejskich),
• zarządzanie obsługą klienta (rozwiązywanie problemów, informowanie o bieżącej sytuacji),
• podejmowanie inicjatyw mających na celu rozwój obszaru wsparcia sprzedaży.

Wymagania:

  • doświadczenie w dziale obsługi klienta/zamówień/sprzedaży,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem i umiejętność organizowania pracy własnej oraz całego zespołu,
  • orientacja na klienta,
  • umiejętność pracy w dynamicznym środowisku (u nas naprawdę dużo się dzieje) i pod presją czasu,
  • znajomość rynku TSL,
  • umiejętności analityczne,
  • język angielski – B2/C1,
  • mile widziane: język hiszpański - B2/C1.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • możliwości rozwoju,
  • partnerskie podejście i niekorporacyjną atmosferę,
  • współpracę z renomowanymi firmami z całej Europy,
  • innowacyjne środowisko pracy.

Pracuj u nas

Jeśli to praca, której szukasz, prześlij swoje CV.

Sprawdź też nasze inne rekrutacje.