Kierownik Działu Customer Care
Miejsce pracy: Warszawa
Dołącz do profesjonalnej firmy rodzinnej, która świadczy usługi transportowe na terenie całej Europy, gdzie innowacyjność, jakość, szacunek i zespołowość są kluczem do naszego wspólnego sukcesu!
Obowiązki:
• kierowanie działem Customer Care (wsparcia sprzedaży),
• zarządzanie zespołem, wyznaczanie kierunków rozwoju członków zespołu i działu spójnych z celami firmy,
• wsparcie rozwoju sprzedaży,
• współpraca z działem sprzedaży oraz zespołem dyspozytorów i planistów,
• budowanie trwałych relacji z klientami firmy,
• bieżąca obsługa klientów firmy (z Polski i innych krajów europejskich),
• zarządzanie obsługą klienta (rozwiązywanie problemów, informowanie o bieżącej sytuacji),
• podejmowanie inicjatyw mających na celu rozwój obszaru wsparcia sprzedaży.
Wymagania:
- doświadczenie w dziale obsługi klienta/zamówień/sprzedaży,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem i umiejętność organizowania pracy własnej oraz całego zespołu,
- orientacja na klienta,
- umiejętność pracy w dynamicznym środowisku (u nas naprawdę dużo się dzieje) i pod presją czasu,
- znajomość rynku TSL,
- umiejętności analityczne,
- język angielski – B2/C1,
- mile widziane: język hiszpański - B2/C1.
Oferujemy:
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- możliwości rozwoju,
- partnerskie podejście i niekorporacyjną atmosferę,
- współpracę z renomowanymi firmami z całej Europy,
- innowacyjne środowisko pracy.
Pracuj u nas
Jeśli to praca, której szukasz, prześlij swoje CV.
Sprawdź też nasze inne rekrutacje.